Little Paris
The Disclaimer

 photo images4_zps73c7c98a.jpg

Hye peeps. The name's wawa. sweet pretty 17 this year. Yeah wild , young and free. im now finding the right path for my life . Reading my blog is a huge mistake guys.So keep it secret (:


Entries About photos


Le' Rules

 photo images6_zps4844951a.jpg

No Harsh words allowed here.
don't ever judge my blog if your blog is better than mine.

Leave your footprints :)


le' awesome friends :)

 photo ebcbd64b-89c1-45ce-bcc7-373afe103a65_zps2ced0fa0.jpg

Friendship is like a precious flower. Ready to bloom every hour. it may stop growing or keep on flowering but one thing for sure , you'll still have it forever :)

Put your hands up people !

 photo images7_zpsfe46e486.jpg" "

Template: Intan Aqilah
Basecodes: Yaya
Edited By: Wawa and Naneysya
Others:


mana pergi semua bestfriend kau ?



'MANA SEMUA BFF KAU ? KAU NAMPAK SUNYI JE. CARIKLAH BOYFRIEND BARU CERIA'

Ya, terima kasih atas 'nasihat' kau tu. mana bfff aku semua ? diorang ada je . sentiasa, bila diorang perlukan aku, ataupun aku yang perlukan diorang . ya, masa itu sahaja . 

aku rasa mereka semua dah berubah. Berubah kerana cinta . Cinta itu indah kan ? begitu indah sehingga boleh buat kita lupa . lupa bahawa masih ada orang lain di luar sana yang masih memerlukan kasih sayang kita . aku tahu . kerana aku juga pernah merasai cinta .  sungguh bahagia . yalah , kalau dah benda yg datangnya dari nafsu mestilah mmbawa kepuasan dan kebahagiaan diri kita kan ? Muhasabah .

Aku bukan minta perhatian. aku bukan minta untuk kau melayan aku 24 jam . cuma, semenjak kau bercinta dan merasai kemanisan hidup mmpunyai pasangan yang belum tentu mnjadi yang halal buat kau,  kau mula leka . mungkin kau tak sedar . aku terasa kawan . sangat terasa . 

Astaghfirullah. aku tak benci . aku bukannya mahu menghina . tetapi , ini yang aku rasa . bila dinasihat , cuma jawab ' okay aku cuba ' takpe . sudah melegakan bagi aku bila kau jawab begitu . tapi kau tahu kan hukum meletakkan harapan palsu terhadap seseorang ? biarlah .  terpulang kepada engkau untuk menerima atau tidak . aku akan sokong kau atas semua perkara . cuma ini . tolong . aku tidak sanggup mndengar rintihan kau nnti .  betul, aku tidak sempurna . aku juga melakukan kesilapan , bahkan lebih teruk drpd kau . tetapi kau tahu kan, pintu taubat sentiasa terbuka untuk aku . begitu juga untuk kau . dan semua orang di dunia ini .

mahu saja aku ungkitkan segala galanya di sini tetapi aku tahu itu merupakan aib kau. dan aku sebagai kawan kau mmg bertanggungjawab untuk menutupi aib kau . aku ? carik boyfriend ? tidak . aku tidak akan mnunjukkan contoh yg tidak baik kpd adik adikku dan juga org lain dgn melakukan perkara yang haram . lagi satu . aku takut , kalau aku ada boyfriend aku juga akan lupa diri dan mungkin . mungkin rakan rakan aku yang lain akan rasa apa yang aku rasa selama ini . TERPINGGIR . TAK GUNA . TAKDE FUNCTION .

antara kawan dan boyfriend .
mana satu kau akan jaga bila mereka sakit ?
shutttt . aku sangat tahu jawapan sebenar kau walaupun mulut kau kata lain .
tak mengapalah .
tapi jangan menyesal jika suatu hari kau nmpak kawan kau terbaring 
dan masa itu barulah kau tanya.  '  dia sakit apa doktor ? '
masa tu dah terlambat .
tapi kau tolong jangan menangis
walaupun aku tak rasa kau akan menangis .
kerana mungkin . 
mungkin kawan kau itu tidak kisah lagi pasal kau .


KAU DAH LAIN .